Головна » 2018 » Червень » 14 » Звіт завідувача 2018 (частина ІІІ)
09:00
Звіт завідувача 2018 (частина ІІІ)

9. Харчування

Одним з пріоритетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я вихованців закладу. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.

Харчування вихованців здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Діти отримують 3-х разове харчування.

Для організації раціонального харчування складається примірне двотижневе меню на осінньо-зимовий та весняно - літній періоди року, яке погоджується із санітарно-епідеміологічною службою і затверджується керівником навчального закладу.

Видача готових страв дозволяється лише після зняття проби медпрацівником.

Продукти харчування в ДНЗ постачають установи, які визначені рішенням тендерних комітетів. Продукти завозять згідно заявок, які надає завгосп щотижня, вони приймаються лише за наявності супровідних документів, які підтверджують їх походження, безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.

Середньомісячний відсоток норм харчування протягом 2017-2018 навчального року становить 72%.

Встановлена загальна вартість харчування однієї дитини в день:

у ясельній групі-16грн.50коп.,

у садовій групі-24грн.80коп.,

плата батьків за харчування дитини в розмірі 60% від загальної вартості харчування дитини в день.

Діти пільгових категорій з малозабезпечених сімей та діти батьки яких є учасниками АТО – харчуються безкоштовно. Діти з багатодітних сімей вносять плату за садочок в розмірі 50%

Адміністрація та вихователі тримаємо на постійному контролі оплату за харчування. Вихователями усіх вікових груп ведеться планомірна робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома. Адміністрація постійно контролює якість страв та харчування дітей на групах. За результатами контролю проводяться індивідуальні бесіди, видаються накази та заслуховуються питання про харчування на нарадах при завідувачеві. Контроль за якістю харчування, санітарно-гігієнічним станом дошкільного ведеться і з боку відділу освіти, про що свідчать акти перевірок. Технологічне та холодильне обладнання у робочому стані. Працівники харчоблоку мають спеціальну освіту.

 

10. Ремонтні роботи в ДНЗ.

Завдяки ініціативі колективу ДНЗ та підтримці міського відділу освіти Миргородської міської ради у 2017-2018 н.р. були проведені ремонтні роботи у садочку:

 

- капітальний ремонт бесідок дитячих,

- відновлене зовнішнє освітлення території,

- капітальний ремонт туалетної кімнати групи «Ромашка»,

- облаштований дах будівлі по всьому периметру снігозатримувачами,

- капітальний ремонт пральні садочка.

Співпраця з батьками:

  • “Веселка”

- ремонт роздаткової для їжі кімнати та облаштування її відповідними меблями,

- придбання нового посуду для вживання їжі

  • “Гвоздика”

- обладнання ґанку;

- встановлення міжкімнатних дверей в роздягальні;

- заміна ламп денного освітлення у групі;

-придбання постільної білизни для дітей;

- придбання нового посуду для вживання їжі;

- оновлення спортивної форми для занять з фізичної культури.

  • Група “Барвінок”

- придбання нового посуду для вживання їжі;

- придбання нових іграшок;

- придбання телевізора у групову кімнату.

  • Група “Ромашка”

- Ремонт групової кімнати;

- Виготовлення лавок для роздягальні

- Фарбування споруд на ігрових майданчиках;

- Придбання нового посуду для вживання їжі;

- Придбання нових іграшок;

  • Група“Лілея”

- Заміна ламп денного освітлення у групі

  • Група “Тюльпан”

- Ремонт групової кімнати;

  • Група “Пролісок”

- Заміна ламп денного освітлення у групі

- Придбання стільчиків для дітей групи;

- Придбання постільної білизни;

- Придбання посуду для їжі;

- Заміна мийки та кранів у роздатковій для їжі кімнаті

  • Група “Калинка”

- Заміна ламп денного освітлення у групі

- Заміна міжкімнатних дверей у групі;

- Придбання посуду, постільної білизни,подушок,лавок у роздягальню,

- оновлення спортивної форми

  • Група “Незабудка”

- Заміна ламп денного освітлення у групі

- Придбання:магнітної дошки,іграшок, посуду, килимка в ігрову кімнату

 

Ремонтні роботи в днз:

-Капітальний ремонт бесідок дитячих;

-Відновлене зовнішнє освітлення території;

-Капітальний ремонт туалетної кімнати групи “Ромашка”;

-Облаштований дах будівлі по всьому периметру снігозатримувачами;

-Капітальний ремонт пральні садочка;

-Фарбування споруд на ігрових майданчиках;

-Обладнання ґанку ясельної групи “Гвоздика”,

-Заміна ламп денного освітлення у групах “Гвоздика, “Лілея”, “Незабудка”, “Пролісок”, “Калинка”

 

11. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу ДНЗ з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації ДНЗ. Наказом по ДНЗ призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, заплановані відповідні заходи.

На початку навчального року проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності дітей, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з вихователями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У ДНЗ є в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Також у приміщеннях ДНЗ розміщені стенди по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при завідувачу. В квітні місяці проведений місячник з протипожежної безпеки, впроваджено в освітньо-виховний процес різні форми роботи: бесіди, розгляд ілюстрацій, тематичні інсценізації, читання художніх творів, перегляд діафільмів, дидактичні, рухливі ігри, сюжетно-рольова гра «Ми пожежники», в групових кімнатах створені ігрові осередки з безпеки життєдіяльності дітей. Частими гостями в закладі є пожежники служби ДСНС міста Миргорода, які приїздять до малечі зі спецтехнікою.

В ДНЗ розроблено низку заходів щодо попередження травматизму дошкільників, проведена відповідна робота з вихователями.

 

12. Фінансово-господарська діяльність.

  • ДНЗ прийнята в експлуатацію 29 років назад. Але незважаючи на вік та зношеність, адміністрація ДНЗ разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб ДНЗ проводиться відділом освіти Миргородської міської ради. Протягом 2017-2018навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, коштів на оздоровлення працівників ДНЗ, проплати за спожиті енергоносії та теплоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, ДНЗ не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проте протипожежна система оповіщення потребує капітальних ремонтів.

В нашому місті працює міська програма енергозбереження, дошкільний заклад включений в цю програму ще у 2010 році в ході якої було замінено 189 вікон на сучасні металопластикові з енергозберігаючими склопакетами, будівля утеплена мінераловатним утеплювачем. У 2012 році зроблено капітальний ремонт даху ДНЗ .У цьому ж році була проведена реконструкція вузла обліку природного газу на теплогенераторній. У 2014 році зроблено капітальний ремонт по встановленню водостічних труб з покрівлі(відливи) та капітальний ремонт асфальтобетонного покриття біля харчоблоку. У 2015 році здійснювався поточний ремонт системи опалення а також ділянок трубопроводів каналізації. У 2016 році зроблено вимощення навколо будівлі ДНЗ. Силами педагогічних працівників закладу оновлено сенсорні осередки на ігрових літніх майданчиках. Працівниками бухгалтерії ДНЗ планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

Адміністрацією ДНЗ приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори ДНЗ поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню. Подвір'я ДНЗ завжди прибране, доглянуте. У 2017 році подвірˈ я закладу відзначено грамотою відділу освіти як одне з найкрасивіших у місті серед ЗНЗ. На квітниках щороку висаджуються квіти, в басейні плавають живі рибки, які протягом літнього періоду доглядаються працівниками, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Двірниками проводиться скошування трави на газонах. Встановлено періодичне вивезення сміття з території ДНЗ.

На капітальні ремонти у 2017-2018 році було виділено наступні кошти:

- капітальний ремонт бесідок дитячих (383036гривень);

- капітальний ремонт санвузла групи «Ромашка» (140075 гривень);

- відновлене зовнішнє освітлення території(74000гривень);

- облаштований дах будівлі по всьому периметру снігозатримувачами(13500);

- капітальний ремонт пральні садочка(483004гривень);

Великих затрат для реконструкції закладу потребує асфальтове покриття на території, ремонт актової зали, повна заміна опалювальної системи, встановлення протипожежної сигналізації.

Хотілося б мати міську зупинку коло закладу для зручного пересування дітей.

Як завідувач піклуюся вже на майбутні роки, щоб дошкільний заклад мав привабливий вигляд і діти мали всі зручності і вигоди.

 

13. Управлінська діяльність.

Управління ДНЗ здійснюється відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України

- Закону України «Про дошкільну освіту»

- Базового компоненту дошкільної освіти

- Закону України «Про охорону праці»

- Закону України «Про цивільну оборону»

- Закону України «Про працю»

- Закону України «Про відпустки»

- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

- Статуту ДНЗ

- Програми «Українське довкілля»

- Річного плану роботи дошкільного закладу.

 

Система планування ДНЗ заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток ДНЗ.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу. З підключенням дошкільного закладу до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією педагогам і адміністрації ДНЗ, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль – це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У ДНЗ ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього дошкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання ДНЗ, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У ДНЗ адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу. Під час здійснення внутрішнього контролю завідувачем та вихователем-методистом ДНЗ використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану життєдіяльності дітей. Аналіз результатів внутрішньо дошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради ДНЗ, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень дітей проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва ДНЗ більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Завідувач ДНЗ у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у ДНЗ залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв’язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх працівників.

Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Для забезпечення виконання річних завдань в ДНЗ колектив створює необхідні умови. В основі навчально-виховної роботи закладу покладено взаємозв’язок та взаємодію всіх служб, які забезпечують емоційне благополуччя та комфортне перебування дітей в дитячому садку. За останні 7 років випадків травмування дітей під час перебування в дитячому садочку не було.

Вважаємо доцільним продовжувати роботу педагогів ДНЗ у даному напрямку шляхом самоосвіти та методичних об'єднань ДНЗ.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьківським комітетом та батьками вихованців. Великі слова подяки батькам за те, що садочок завдяки батькам стає привабливішим кожного року.

Дякую за увагу!

 

 

 

В кінці звіту було проведене голосування, за результатами якого батьками вихованців ДНЗ було відмічено роботу завідувача ДНЗ №12 Юрченко С.Д. за період 2017-2018 навчального року вважати на оцінку «відмінно».

 

 

 

Протокол № 43

Від 07 червня 2018 р.

 

звіту завідувача дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» загального розвитку Юрченко Світлани Дмитрівни перед колективом та громадськістю на загальних зборах

Присутні: методист методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради - Гречка Любов Михайлівна, колектив ДНЗ, голови батьківських комітетів груп, батьківська громадськість.

Повістка дня:

  1. Звіт завідувача дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» загального розвитку Юрченко Світлани Дмитрівни про результати освітньої, методичної та адміністративно-господарчої роботи в дошкільному закладі.

Слухали: Юрченко С.Д., завідувача ДНЗ №12 «Світлячок» про роботу дитячого закладу за 2017-2018 н. р., яка розповіла про освітню, методичну та адміністративно-господарчу роботу, яка була спрямована на виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указів Президента України щодо розвитку освітянської галузі, створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти, а також відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи.

Завідувач наголосила, що за проектною потужністю заклад розрахований на 12 груп - 220 дітей. Протягом 2017-2018 навчального року у ДНЗ№12 «Світлячок» функціонувало 9 груп з наповнюваністю 230 дітей: 2 групи ясельного віку та 7 груп дошкільного віку укомплектовані за одновіковими та мовленнєвими ознаками. Дошкільний навчальний заклад має групи з 10.5 та 12 годинним режимом перебування дітей.

Завідувач ДНЗ інформувала і про проблеми: заміна старої опалювальної системи на нову, розрушене асфальтобетонне покриття на території закладу , яке потребує заміни, застаріле обладнання на харчоблоці закладу, ремонт актової зали та багатьма іншими нагальними проблемами.

Дані питання плануємо вирішити найближчим часом по мірі можливості фінансування дошкільного закладу.

Виступали:

- Куць Анна Миколаївна, від батьківської громадськості групи «Ромашка», яка подякувала керівника ДНЗ за педагогів та відмінну роботу закладу. Лобанова Н.М., вихователь-методист ДНЗ №12 «Світлячок» про роботу методичного об'єднання вихователів та організацію методичного забезпечення дошкільного закладу;

- Ватутіна О.В., головний бухгалтер ДНЗ №12 «Світлячок» загального розвитку про фінансове забезпечення дошкільного закладу;

- Методист методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради Гречка Любов Михайлівна, яка підвела підсумок роботи закладу;

- Вихователь-методист ДНЗ Лобанова Неля Миколаївна яка провела відкрите голосування серед колективу та батьківської громадськості.

Постановили: роботу завідувача дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» загального розвитку Юрченко С.Д. за період 2017-2018 року вважати на оцінку «відмінно».

 

Секретар:___________________ (Зінченко Л.М.)

Переглядів: 17 | Додав: гуртова | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: