Головна » 2019 » Червень » 3 » Звіт завідувача (частина3)
10:48
Звіт завідувача (частина3)

7. Правовиховна робота.

Згідно програми «Українське дошкілля» у навчальному закладі з дошкільнятами організовано такі форми правового навчання і виховання:

- бесіди на правову тематику;

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів;

- виконання програми з правового виховання;

- тиждень правовиховної освіти;

- колективний перегляд правової освіти у старших групах.

 

8. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що виховуються в ДНЗ проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки дітей пільгових категорій.

Кількість дітей у них становить:

• сиріт і позбавлених батьківського піклування - 0

• інвалідів- 0дітей

• чорнобильців – 0дітей

• багатодітних – 22дітей

• малозабезпечених – 16дітей

. учасники АТО – 30дітей

Діти пільгових категорій постійно перебувають у центрі уваги адміністрації ДНЗ. Діти з малозабезпечених сімей, діти батьки яких є учасниками АТО щоденно отримують безкоштовне харчування у ДНЗ. Батьки дітей з багатодітних сімей сплачують за харчування у дошкільному закладі-50%.

 

9. Медична робота закладу. Збереження і зміцнення здоровˈя вихованців.

За штатним розписом дошкільний заклад має 1.5 ставки сестри медичної старшої. Згідно «Санітарних правил влаштування та утримання дитячих дошкільних закладів» садок забезпечений необхідним інвентарем, меблями, які відповідають віку та зросту дітей. Дитячий садок забезпечений холодною та гарячою проточною водою. Є центральна каналізація.

Харчоблок складається з наступних приміщень: підсобного приміщення для зберігання продуктів, роздягальні для працівників харчоблоку, гарячого цеху з приготування страв. На харчоблоці є необхідне обладнання: електричні плити, жарочні шафи, холодильник, електромˈ ясорубка, витяжка та кухонний посуд. Все відповідає санітарним вимогам.

Раціональне харчування передбачає обовˈязкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на осінньо-зимовий і весняно-літній періоди року та погоджується з санітарно-епідеміологічною службою та затверджується керівником навчального закладу. Примірне двотижневе меню складається з урахуванням забезпечення сезонними продуктами. Згідно примірного меню робиться замовлення на продукти харчування у постачальників з дотриманням термінів їх реалізації та кількості дітей в днз. Харчування дітей здійснюється відповідно до норм. Меню складає медична сестра для двох вікових груп- дітей віком до 3-х років та дітей віком від 3-х до 6-ти років відповідно до затверджених норм харчування. Згідно цього ведеться журнал обліку виконання норм харчування. Видача готових страв дозволяється тільки після зняття проби медпрацівником та відбору готової продукції. Щоденно ведеться контроль за санітарним станом комори та харчоблоку, дотриманням особистої гігієни його працівниками. Для попередження розповсюдження інфекційних та шкірних захворювань працівники харчоблоку та комірник щоденно оглядаються медсестрою на відсутність гнійничкових захворювань шкіри та ГРВІ. Питання харчування виноситься на загальні збори колективу закладу, засідання ради днз.

У дитячому садку є медичний блок, який складається з медичної кімнати та ізолятора. Сестра медична старша Воловик Н.І. у своїй роботі керується наказами МОН, інструкціями та іншими нормативними актами, які стосуються охорони здоровˈя, наказами по днз. Медико-профілактична робота здійснюється відповідно до річного плану.

У дитячому садочку створені умови для забезпечення оптимального рухового режиму. В наявності є музична зала та ігрові майданчики для дітей. Здійснюється контроль за санітарно-гігієнічним станом дошкільного закладу, ігрових майданчиків і місць проведення фізкультурних занять, групових кімнат, інвентарю. Контролюється виконання температурного режиму в групах, організовується проведення прогулянок. Контролюється правильність прання білизни, перевіряється своєчасність заміни постільної білизни, рушників, гардин у групах. Контролюється своєчасне проходження медогляду персоналом з відмітками в санітарних книжках. Постійно ведеться контроль за проведенням генерального прибирання в групах з миючими засобами та періодичним проведенням дезінфекції групових кімнат. Проводиться навчальна та розˈяснювальна робота з помічниками вихователів.

Цікавими оздоровчими заходами у ДНЗ є проведення традиційного Дня здоров'я. У планах виховної роботи кожного вихователя є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру.

10. Харчування в ДНЗ.

Одним з пріоритетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я вихованців закладу. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.

Харчування вихованців здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Діти отримують 3-х разове харчування.

Для організації раціонального харчування складається примірне двотижневе меню на осінньо-зимовий та весняно - літній періоди року, яке погоджується із санітарно-епідеміологічною службою і затверджується керівником навчального закладу.

Видача готових страв дозволяється лише після зняття проби медпрацівником.

Продукти харчування в ДНЗ постачають установи, які визначені рішенням тендерних комітетів. Продукти завозять згідно заявок, які надає завгосп щотижня, вони приймаються лише за наявності супровідних документів, які підтверджують їх походження, безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.

Середньомісячний відсоток норм харчування протягом 2018-2019 навчального року становить 72%.

Встановлена загальна вартість харчування однієї дитини в день:

у ясельній групі-18грн.50коп.,

у садовій групі-28грн.00коп.,

Сплата батьків за харчування дитини в розмірі 60% від загальної вартості харчування дитини в день.

Діти пільгових категорій з малозабезпечених сімей та діти батьки яких є учасниками АТО – харчуються безкоштовно. Діти з багатодітних сімей вносять плату за садочок в розмірі 50% від загальної суми.

Адміністрація та вихователі тримаємо на постійному контролі оплату за харчування. Вихователями усіх вікових груп ведеться планомірна робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома. Адміністрація постійно контролює якість страв та харчування дітей на групах. За результатами контролю проводяться індивідуальні бесіди, видаються накази та заслуховуються питання про харчування на нарадах при завідувачеві. Контроль за якістю харчування, санітарно-гігієнічним станом дошкільного ведеться і з боку відділу освіти, про що свідчать акти перевірок. Технологічне та холодильне обладнання у робочому стані. Працівники харчоблоку мають спеціальну освіту та кваліфікацію.

 

11. Ремонтні роботи в ДНЗ.

Завдяки ініціативі колективу ДНЗ та підтримці міського відділу освіти Миргородської міської ради у 2018-2019 н.р. були проведені ремонтні роботи у садочку:

- капітальний ремонт пральні садочка.

 

Співпраця з батьками:

  • група “Веселка”

- придбання меблів для природничого куточка;

- придбання нових іграшок та канцелярських товарів.

 

  • група “Гвоздика”

- встановлення вхідних дверей;

-придбання великої полиці для інвентаря з фізкультури;

-придбання нових іграшок.

 

  • група “Барвінок”

- придбання ламп денного освітлення в ігрову кімнату.

 

  • група “Ромашка”

- Ремонт роздягальної кімнати;

- Заміна дитячих шаф у роздягальні;

- Заміна світильників у ігровій кімнаті;

- Заміна тюлі на вікнах.

 

 

  • група“Лілея”

- Ремонт кімнати для роздачі їжі;

- Придбання телевізора в ігрову кімнату;

 

  • група “Тюльпан”

- Придбання телевізора;

- Оформлення стіни павільйону на тіньовому майданчику;

 

  • група “Пролісок”

- Придбання телевізора;

- Заміна механізмів до дитячих унітазів;

- Придбання рушників дітям;

 

  • група «Калинка»

- Придбання посуду для їжі;

- Придбання нових іграшок.

-Придбання канцтоварів для занять.

 

  • група “Незабудка”

- Придбання посуду для їжі;

- Придбання постільної білизни для дітей;

-Придбання канцтоварів для занять.

- Придбання нових іграшок.

Висловлюю слова подяки батькам за допомогу у навчально-виховному процесі протягом 2018-2019 н.р.

12. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу ДНЗ з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації ДНЗ. Наказом по ДНЗ призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, заплановані відповідні заходи.

На початку навчального року проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності дітей, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з вихователями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У ДНЗ є в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Також у приміщеннях ДНЗ розміщені стенди по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при завідувачу. В квітні місяці проведений місячник з протипожежної безпеки, впроваджено в освітньо-виховний процес різні форми роботи: бесіди, розгляд ілюстрацій, тематичні інсценізації, читання художніх творів, перегляд діафільмів, дидактичні, рухливі ігри, сюжетно-рольова гра «Ми пожежники», в групових кімнатах створені ігрові осередки з безпеки життєдіяльності дітей. Частими гостями в закладі є пожежники служби ДСНС міста Миргорода, які приїздять до малечі зі спецтехнікою.

В ДНЗ розроблено низку заходів щодо попередження травматизму дошкільників, проведена відповідна робота з вихователями.

 

13. Фінансово-господарська діяльність.

  • ДНЗ прийнята в експлуатацію у 1989 році майже 30 років назад. Але незважаючи на вік та зношеність, адміністрація ДНЗ разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб ДНЗ проводиться відділом освіти Миргородської міської ради. Протягом 2018-2019 навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, коштів на оздоровлення працівників ДНЗ, проплати за спожиті енергоносії та теплоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, ДНЗ не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проте протипожежна система оповіщення потребує капітальних ремонтів.

В нашому місті працює міська програма енергозбереження, дошкільний заклад включений в цю програму ще у 2010 році в ході якої було замінено 189 вікон на сучасні металопластикові з енергозберігаючими склопакетами, будівля утеплена мінераловатним утеплювачем. У 2012 році зроблено капітальний ремонт даху ДНЗ .У цьому ж році була проведена реконструкція вузла обліку природного газу на теплогенераторній. У 2014 році зроблено капітальний ремонт по встановленню водостічних труб з покрівлі(відливи) та капітальний ремонт асфальтобетонного покриття біля харчоблоку. У 2015 році здійснювався поточний ремонт системи опалення а також ділянок трубопроводів каналізації. У 2016 році зроблено вимощення навколо будівлі ДНЗ. У 2017 році відновлена зовнішня система освітлення навколо будівлі та території ДНЗ Силами педагогічних працівників закладу оновлено сенсорні осередки на ігрових літніх майданчиках. У 2018 році зроблений капітальний ремонт пральні садочка. Працівниками бухгалтерії ДНЗ планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

Адміністрацією ДНЗ приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори ДНЗ поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню. Подвір'я ДНЗ завжди прибране, доглянуте. Велику роботу по озелененню нашого закладу ведемо спільно з батьками дітей. На квітниках щороку висаджуються квіти, придбані нові атрибути дитячі, в басейні плавають живі рибки, які протягом літнього періоду доглядаються працівниками, своєчасно обрізають дерева, кущі. Фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Двірниками проводиться скошування трави на газонах. Встановлено чітко за графіком вивезення сміття з території ДНЗ.

Великих затрат для реконструкції закладу потребує асфальтове покриття на території, ремонт актової зали, повна заміна опалювальної системи, встановлення протипожежної сигналізації. Проектно-кошторисна документація на протипожежну сигналізацію вже виготовлена.

Невдовзі буде встановлено в дошкільному закладі 3-и камери відеоспостереження.

Як завідувач піклуюся вже на майбутні роки, щоб дошкільний заклад мав привабливий вигляд і діти мали всі зручності і вигоди.

 

14. Управлінська діяльність.

Управління ДНЗ здійснюється відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України;

- Закону України «Про дошкільну освіту»;

- Базового компоненту дошкільної освіти;

- Закону України «Про охорону праці»;

- Закону України «Про цивільну оборону»;

- Закону України «Про працю»;

- Закону України «Про відпустки»;

- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»;

- Статуту ДНЗ;

- Програми «Українське довкілля»;

- Річного плану роботи дошкільного закладу.

 

Система планування ДНЗ заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток ДНЗ.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу. З підключенням дошкільного закладу до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією педагогам і адміністрації ДНЗ, вчасно знайомитися з новими документами та навіть їх проектами.

Контроль – це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У ДНЗ ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього дошкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання ДНЗ, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У ДНЗ адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу. Під час здійснення внутрішнього контролю завідувачем та вихователем-методистом ДНЗ використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану життєдіяльності дітей. Аналіз результатів внутрішнього контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради ДНЗ, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень дітей проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва ДНЗ більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Завідувач ДНЗ у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у ДНЗ залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв’язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх працівників.

Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де маленькі діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності художньо-естетичного спрямування, товаришувати, весело і щасливо жити.

Для забезпечення виконання річних завдань в ДНЗ колектив створює необхідні умови. В основі навчально-виховної роботи закладу покладено взаємозв’язок та взаємодію всіх служб, які забезпечують емоційне благополуччя та комфортне перебування дітей в дитячому садку. За останні 8 років випадків травмування дітей під час перебування в дитячому садочку не було.

Вважаємо доцільним продовжувати роботу педагогів ДНЗ у даному напрямку шляхом самоосвіти та методичних об'єднань ДНЗ.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьківським комітетом та батьками вихованців. Великі слова подяки батькам за те, що садочок завдяки їм стає привабливішим кожного року.

16 травня дошкільному закладу виповнилося 30 років. Пропоную переглянути коротенький фільм про наш заклад, його роботу, досягнення та його колектив.

 

Дякую за увагу!

 

 

 

В кінці звіту було проведене голосування, за результатами якого батьками

Протокол № 45

Від 31травня 2019р.

звіту завідувача дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» загального розвитку Юрченко Світлани Дмитрівни перед колективом та громадськістю на загальних зборах.

Присутні: колектив ДНЗ 45 чоловік, голови батьківських комітетів груп 9 чоловік, батьківська громадськість 18 чоловік.

Повістка дня:

  1. Звіт завідувача дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» загального розвитку Юрченко Світлани Дмитрівни про результати освітньої, методичної та адміністративно-господарчої роботи в дошкільному закладі.

Слухали: Юрченко С.Д., завідувача ДНЗ №12 «Світлячок» про роботу дитячого закладу за 2018-2019 н. р., яка розповіла про освітню, методичну та адміністративно-господарчу роботу, яка була спрямована на виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указів Президента України щодо розвитку освітянської галузі, створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти, а також відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи.

Завідувач наголосила, що за проектною потужністю заклад розрахований на 12 груп - 220 дітей. Протягом 2018-2019 навчального року у ДНЗ№12 «Світлячок» функціонувало 9 груп з наповнюваністю 234 дітей: 2 групи ясельного віку та 7 груп дошкільного віку укомплектовані за одновіковими та мовленнєвими ознаками. Дошкільний навчальний заклад має групи з 10.5 та 12 годинним режимом перебування дітей.

Завідувач ДНЗ інформувала і про проблеми: заміна старої опалювальної системи на нову, розрушене асфальтобетонне покриття на території закладу , яке потребує заміни, застаріле обладнання на харчоблоці закладу, ремонт харчоблоку та актової зали, заміна вхідних дверей та багатьма іншими нагальними проблемами.

Дані питання плануємо вирішити найближчим часом по мірі можливості фінансування нашого дошкільного закладу.

Виступали:

- Бутенко Аліна Сергіївна, від батьківської громадськості групи «Гвоздика», яка подякувала керівника ДНЗ та педагогів за відмінну роботу закладу.

- Лобанова Н.М., вихователь-методист ДНЗ №12 «Світлячок» про роботу методичного об'єднання вихователів та організацію методичного забезпечення дошкільного закладу;

- Ватутіна О.В., головний бухгалтер ДНЗ №12 «Світлячок» загального вихованців ДНЗ було відмічено роботу завідувача ДНЗ №12 Юрченко С.Д. за період 2018-2019 навчального року вважати на оцінку «відмінно».

розвитку про фінансове забезпечення дошкільного закладу;

- Вихователь-методист ДНЗ Лобанова Неля Миколаївна яка провела відкрите голосування серед присутніх батьківської громадськості.

Постановили: роботу завідувача дошкільного навчального закладу №12 «Світлячок» загального розвитку Юрченко С.Д. за період 2018-2019 року вважати на оцінку «відмінно».

Переглядів: 95 | Додав: гуртова | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: